Phangan

Phangan
 
Nämen hejsan. Nu var det ett jädrans tag sedan asså... Det har hänt en heeel del. Såklart (haha) va? varför skriver jag så. Neeeeejdå. Alla har suttit under en sten sedan jag skrev. Nope. Men det är 2,5 månader sedan jag härja runt här inne... Vi har varit iväg. Det var superhärligt på alla vis. Förutom massor av hälsostrul. Men det är annan sagohistoria. Den håller på att skrivas. Idag är det lördag, veckans tråkigaste dag i MITT LIV. Iaf. Idag är det sååå fint väder. Sisådär 3-5 grader har det nog varit nu under dagen. Frost på natten och mogonen. Heeelt torrt på vägarna, vilket i mitt lilla hjärta signalerar VÅR! Fantastico. Träffade världens finaste Emelie förut på hennes jobb. Tog en kaffe och tjötade... disk bland annat haha. De var fint det. Fick mig en love n happines booost. Vilket aldrig sitter fel. Sjuka har vi varit denna vecka. Kristoffer typ hela, jag bara i torsdags... Men det börjar ordna upp sig. Ingefära och gurkmeja ftw. PÖNKT. Hade en sån supermysig dag, em och kväll med mamma igår. Hon är världens vackraste varelse.
Ikväll ska vi fixa lite praktiska saker. Så som flygisar dit vi planerat att skutta runt i sommar.
Nu är det finfin musik på. Sitter i min """blögghörna""" haha så kul. Gick tillbaka i bloggen några år.... wow. Så mycket känslor. Det bara flööööög runt kärlek, ångest, irritation, längtan, ånger och förväntan genom rummet. För att inte tala om skratt och drömmar. Så intressant med livet. Man samlar på sig maaasssorrr av saker. Som man ba kan kika på lite ibland... Så kul, lärorikt men kanske framfrallt smärtsamt. Varför vet jag inte. Min farfar sa när jag och Elin fyllde 20, att "nu går det fort Anna lilla" "Det känns som igår jag var 20" och en väldigt väldigt serisöt och menande blick... Ja bahh ääää danke fafa. Men det har ändå suttit kvar nånstanns. Att livet liksom shoooofff!!! förbi kompis, sorry, du hade dina tåg men aa... vad ska jag säga, sorry, next time. Nejmenjustdeee det finns ju inte ett "next time" här inte. Inte i människolivet. Eller inte i min värld. Take i or leave it. Men nånstanns så har jag en sådan stark stark tro att inget händer av slumpen. Dont panic. Whats meant to be, will always find a way. Så take a chill pill och flyg på bara. KBK. Det. Löser. Sig. Alltid.... Hur det än löser sig så gör det, det alltid. Så vackert väder. Så otroligt vackert väder. Kristoffer jobbar och jag sitter inomhus. Har ju varit ute och gått länge men ändå. Ja, det var ju det jag sa. Tråkigaste dagen på veckan. Men som ni vet hatar jag veckodagar. Jag klarar inte av dooooom. Jag har så svårt att infinna mig i detta f*cking system. Det är inget för mig. Hydda på ilha****** snart typ. Pallar inte. Att ruta in sig. Man ba va? Q fackin ue?  Nooo danke.
 
Aja. Carbon på och röra lite på höfterna. Behöver jag danstillstånd tro?
 
Harebrahaj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0