yo

jan, 15. haha 4e sista bilden... var bara tvungen. riktigt oklart
 
Hey yo. Fy helvete vad tråkigt väder vi har denna maj. Det var ju för fan bättre väder i mars liksom. Haha jävla skitmånad egentligen... Men Tjena vad ball den varit på andra fronter än väderfonten. Yepp. Fick en sån underbar Valborg... Alltså mahgad. Magi. Snart.... Och jag gjorde en sak den 7:e jag fan väntat med i hela mitt unga vuxna liv. Ajjemän är så FÖRBANNAT glad över detta så jag tror inte att ni förstår. Gråtit av lycka.
 
Tänk att vi har en hel jäkla sommar framför oss nu. Man går ju inte igång lite på den tanken asså. Förra sommaren och sensommaren är ta mig fan svårslagen. Men denna sommaren ska vi nog försöka oss på ett annat litet område. Kommer bli fantastiskt. Längtar!!!
 
 Och detta här över då... Jo. En av våra favoritöar på denna jord, En eftermiddag i januari, skönaste platsen, vacker solnedgång och sjukligt gött häng med go vän. Jao ni förstår nog själva. Och selfiesticken var ju änna lite ball att leka med!!
 
Ska försöka rappa på lite här. Pallar fan inte sitta en hel dag som igår. Är inte skapt för det mina vänner. Men vem fan är det liksom. Kanske ska slå mig ner på lagret med en dunke färg och pensel och kötta ner lite mer viktiga saker, sånt som kanske gör skillnad mer än vad mina siffror gör...
 
kväll blir det lite busigheter iaf. Fan va fint. Kan behövas. Mysssss. Nope. Hörs!
 
Love n Light
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0