Mjaoo

"You like..... this?! "👽 😜 ❤️‍
 
 Hej. Hur känns livet? Här är det fint. Det har varit riktigt fint väder det sista. Blir verkligen så otroligt lycklig av solen. Vet inte vad det är men det är en riktigt tydlig skillnad på hur jag känner mig i själen när det är sol vs regn och blåst. Sjukt och näst intill crepy...
Friday friday.... haha det där med att ruta in sig ;) Men solen börjar kika fram och omgivningen smittar ju av sig av sitt rutnät till liv - det vill säga, att de är sjukt mycket lyckligare idag. Trots att vädret var vackrare igår... vilket som sagt påverkar mig mer psykiskt (och då också fysiskt) än vad namn på veckodagar gör. Men ja, de har ju helg.... a nä vafan. Jag är så inne i mitt att vi/han jobbar helg. määääh lyssna inte på mig. Men nånstanns hoppas jag att ni ändå fattat halva galoppen?
Vi har mycket skoj framför oss nu. En fullspäckad vår. Mjaooo. Men ikväll ska jag och mina äldre systrar härja runt lite. Det blir mys. Njeeeääää ut och filosofera i solen! hejrå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0