Grateful

vi

Sitter på min underbart vackra puff jag fick av min lika underbart vackra storasyster i julklapp, lyssnar på musik, dricker kaffe... och käkar frulle. Det vanliga. Typ sånt folk gör en gång och bah arrangerar nån jäkla fotosession med blommor och nån svensktenn grej sen sl'nger på nåt fett filter och bah hashtagNyttigfrukost... suck. HAHA aja det var ju inte riktigt därför jag ramlade in här, för att kräkas lite på folk. Nej.

2015. Känns faktiskt bra. Jag älskar 2014. Det lär vi minnas länge. Föralltid. Det var mycket som hände redan från första dagen. D befann vi oss i Brasselandet i någon form av djungel vid havet på Universo. Och jaa... bättre start kan man ju alltid att försöka efterlikna HAHA. Sen bar det av runt i Sydamerika. Sen bar det av hem efter ett par månader. Sen hade vi vår här. Mycket som hände. Dåliga och bra. Men som alltid var majoriteten bra. Sommaren kom. Midsommar. Vi hamndade på den vackraste festivalen i Sverige med alla våra vänner. Sen tog vi vår folka och drog genom Europa (SJUKASTE jädra resan med vår lika sjuka vän HAHA) via Kiel, Berlin, Prag, Brno tills vi landade i Ungern och på den andra festivalen för i år. SUN. Underbart. Sen en till. Ozora. Finns så mycket att säga men det finns varken ord eller plats för det här. Dumpade vår folka hos nyfunna vänner och skyndade till flyget och drog till Boom. Muuuuuaaaaah kan sammanfatta det. Lisabon. Hem. Jobba. Budapest. Roadtrip upp genom europa igen jag och min man. och på vägen upp, den 6e festivalen. Mindre underbart. Men vi hade väääldigt kul ändå HAHA. Höst. Efterbäng. Ett bra tag. Rehab typ. Men ändå fullt jäkla ös en lång tid in. Men vi har vilat upp oss. Tror jag iaf. En del. Men visst har det varit intensivt. Jag minns knappt vad som hänt denna höst. Om jag börjar radda upp vad vi gjort så lossnar det väl men inte just nu... hehehe. Vinter (haha yeah right) och man fyller år och jul och nyår och nu sitter jag här. På min grönblå puff och har fjärillar i magen. Knappt så att frullen slinker ner. Glad är jag. Taggad. Lycklig. och fruktansvärt tacksam. En person sa till mig att jag har det bra, att jag har det gött. Och hen var liksom glad för min skull. Och då slog det mig att jag verkligen har det bra. Och då sköljde även Tacksamheten över mig. Jag har det så jävla bra. Och alla ska veta att jag är sjukt tacksam över det liv jag lever.

Nej. Nu har jag lite bråttom här. Jobba måste jag göra men nu väntar dusch. Sen kör vi fan.
Okej muppar ha det underbart. Det ska jag.

LOVE n LIGHT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0