Love is the fruit from the jamjam tree!

Koh Phangan
 
Tjäääna!

Jag och Krille tog vårt pick o pack och hyffsat spontant drog vi till Thailand. Igen. Egentligen var tanken att dra västerut på världskartan då vi fick sån jädra kärlek för Sydamerika. Men annat dök upp och vi drog dit. Vi har hafft det super. Möttte upp våra bästaste kompisar och vi härjade runt på min andra favoritö i ordning, Koh Phangan. Den ön asså. Så mycket sjukt folk och sjuka fester. Fackin löv it. Nu har vi skiljts åt från en polare från Munchen men nu hänger vi andra. Och jädrigt spontant drog vi hit till..... THE PHILIPPINES och Boracay Tahahaa. Jag tror faktiskt inte att ni förstår hur fruktansvärt vackert det är här. Havet.. HAVET!!

Sååå just i detta nu sitter jag på vår balkong och har precis käkat en frukost här. Lyx att få sin frulle serverad på balkongen... Solen skiner och idag ska vi bara hänga på beachen och kasta frisbee. Vi har ingen hembiljett så vi får se när vi trallar hemåt. Jaop. Livet är då fan fint ibland.
 
LOVE n LIGHT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0