Red Horse.

Phangan

Hej. Nu är vi hemma igen. Blandade känslor såklart. Men det känns ändå skönt att komma hem till alla <3
Vi har haft det så jädrans bra. Mycket skutt överallt. Kommer sakna vårt Mermaid crew. Våra vapendragere. Våra Red Horse. Men vi ses snart igen thehehe.

Jetlag japp. Så jag och Krille är två små muppar. Ä som alltid. Ja. haha.
Snö ute och det kändes jäkligt gött att se det när vi landade. Muuaaah. Allt blir så vitt och fint och upplyst. Och så var det fullmåne. Underbart och jobbigt på samma gång.

Jag sitter och myser i sängen med tända ljus. Känns som att klockan är 22 iallafall. Men nope. Snart är min bejb hemma. Längta, Längta, Längta!!
Nej nu ska jag gosa vidare. Hoppas månen är snäll mot er. Tjäna.
 
Love n Light
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0