BKK

Uppe på vår takterras i Bangkok. Nyduschad koksnöt med Chang i venerna. Den där staden. Jag kan inte sluta älska den. Har så otroligt många roliga och sjuka minnen därifrån. Min och min prins stad. Jag är alltid lycklig där. Jag älskar tillochmed den blandade, fräna doften av gatukös-Pad Thai och avlop. Och den evigt närvarande smutsen under naglarna och den tunga smoggen. Så många möten med så många människor. Från hela världen. Wunderbarth.
 
Fredag den trettonde wop! Haha. Jobbar idag. Senare ska jag iväg och hjälpa min flicka med hennes fest. Blir ball. Trökigt väder idag. Snöblandat regn nästan. Äääh inte lika ball. Saknar vårt gang. De är snart påväg mot staterna. Määäääh fäller typ en tår. De jävlara. Må de dricka för mycket öl! :D
 
Naj! Jag måste ändå säga att jag är så sjuk tacksam över 2014. Det var ett av de bästa åren i mitt liv. Helt klart. Vilken resa. Inom mig och i världen haha. Dock är jag väldigt nyfiken på vart 2015 kommer att ta mig och oss. Är sjukt taggad. Allt känns ändå väldigt bra och spännande. En ny resa här i universum. Jag har mycket tankar, mycket idéer och mycket drömmar. Och det är ju just drömmarna som skyndar på processen. Mucho exciting. Jag känner mig jädrans nyfiken på detta året som sagt. Kommer bli fett.
 
Ikväll ska jag ta det ultralugnt. Antingen ute eller inne hehe. Inne, ja då blir det mysmaraton och kanske lite kreativitet på ett eller annat sätt. Behöver det. Och även där känner jag en väldig lust. Jag vill experimentera mer. Utvecklas och komma in på rätt spår. Mitt spår. Jaaaaop.

 Mja nu blir det svart kaffe. Need it. Även om jag är pigg och har flow så drar vädret ner mig lite. Speeda mig!
 
Tjarå beauties!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0