Mhm

 
Idag känner jag att all min energi blivit berövad av någon och/eller något i detta kosmos. Jag ser suddigt. Känner mig snurrig. Fumlig. Och det känns som om alla mina chakran, kanske förutom mitt sjätte och sjunde liksom helt saknar sitt lyster. Våglängderna är nog ur balans. Bara härjer runt där ute. Noll koll. Drömskt moln av alla möjliga känslor. Eller kanske brist på känslor. Nollställd? Mhm. Mitt sjätte och sjunde känns nästan lite överaktivt. Bäng på Kosmos. Lustigt. Men helt och hållet möjligt.
 
Våren är här på riktigt. Det är verkligen grönt ute nu. Ljusgrönt. Blandat med alla blomträd. Så förbaskat vackert. Funderar starkt på att typ plantera en Magnolia i mitt vardagsrum. Nej köket. Där skulle den trivas. För jag trivs där.
 
I helgen umgicks jag med bokar och vitsippor. Det var fint. Solen. Asså Solen. Jag har ett riktigt härligt vänsterprassel med hen. Ja, en han. För moder jord och pappa sol...  Jaja. Solen.
 
Nästan helt blå himel idag. Marshmallow-moln. Fantastiskt att de kan lämna oss ifred nån dag i månaden sådär. Igår nada men senare idag ska det komma. Njuta på förmiddagen med andra ord.
 
Nej. Jag får inget gjort idag. Dags att vänstra. Jag tar en promme.
 
Love n Light
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0