jag i vackraste Ungern

Tjobre. Mjölkig himel idag. Danke. Idiots. Men ni drar inte ner mig. Ni snarare lägger ved på elden. Snart har vi en redig, het och vild brasa här mina vänner. Vi samlar den där veden tillsammans. Det brer ut sig. Ni har ingen chans att släcka den. Jag lovar er. Vår brasa sprider sig.

Trött men ändå rätt glad. Rastlös. Mer än vanligt.

Igår grät jag av lycka. Asså verkligen grät. Jag tror aldrig att det har hänt mig på det sättet innan. Man har fått tårar i ögonen för att man kanske har varit så glad och skrattat så mycket så det rinner nån tår eller två. Eller hur? Men nu grät jag. Så mycket att jag inte kunde prata. Det var rätt absurt. En sån otroligt överväldigande våg av känslor svepte genom hela mig. Av lycka liksom... Wow säger jag bara.
 
Love n Light
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0