Frozen water crystals

moi med öl och brandsläckare i högsta hugg (bor man med en brandman så gör man liksom...)
 
Det snöar. Så förbannat underbart. Det har snöat nu i typ 3-4 dagar eller nåt. LOVE IT. Jag blir verkligen fylld av värme när jag skuttar runt i snö. När hela himlen och luften omkring mig blir helt fylld av frusna vattenkristaller. WOW. Det är magi för mig.

I julklapp fick jag en dator av min prins. Han är ju ta mig tusan bäst. Älskar den. Touchskärm och grejer. Så nu kanske jag kan börja blogga lite mer. Det är ju trots allt rätt kul. Om inte annat att ha att glo igenom i framtiden. Hade ni en bra jul? Vi körde en julklappslek där vi alla vuxna köpte en eller flera presenter med ett värde av en viss summa och shit vad nöjd och glad jag blev över mina. Min syrra känner mig kan man ju konstatera.
Det har varit en lugn men också väldigt fartfylld julhelg hehe. Har varit på några sjukt roliga fester. Som de alltid är... Fyllt år har jag ju också gjort... mycket trevligt. Men vad tiden går fort va. haha jaja.

Nope nu är det bara att kötta på med jobbet så man kan släppa allt när det väl är dags.
 
Love n Light beauties
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0