energi

Brazil
 
Tänkte kika in och säga hej. Bengta saknar Brasilien. Sicken jävla resa. Jag och min man. Skuttandes runt i paradiset hand i hand. Lyckliga så energin skulle kunna mätas ute från rymden. Fick mig en dos av mycket. Hjärtat gjorde många resor. Lärt sig en hel del. Upplysning. Besvikelse. Förståelse. Förlåtelse. 

Men vi promenerar på. Skapar ett litet paradis vart vi än sätter våra ivriga fötter. Alltid. Den konsten kan vi.
 
Det är vår här nu. Solen tränger sig fram överallt och det känns underbart och lättnaden växer i mig. Blir lättare för varje dag. Borstar av mig det tunga dammet. Hur nu damm kan väga såpass mycket för att bli tungt.. Men det kan väl den konsten. Gammalt damm...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0