allt


Hepp. Tittar ut och ja, bildernas färg matchar dagens väder utomordentligt bra. Japp. så kan det vara. Men det verkar som om solen vinner ändå. Japp. Första bilden är från första dagen i Rio och det hade levererats ett regnoväder från en riktigt uppriven gudomlighet och det vart mer än "uppfriskande". Men inte var det småkyligt för det. Så fort det slutade falla droppar från skyn vart det torrt på marken. Typ. Helt. Stört. I alla fall -  där sitter jag och chillar på Ipanema. Sjukt förväntansfull men fullkomligt omedveten just då om att att den staden skulle överträffa alla tankar, drömmar och förväntningar jag någonsin haft om den. Och på andra bilden står jag med en skol i handen och njuter av... allt...
 
Nej mina vänner jag tror nog att solen vinner denna gången med.... oooooch jepp!
Och jag tror jag säger hej för idag. tjaoo
 

Love n Light
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0