andraseptembertjugohundratretton.

S.U.N moi & Martin, paradise
 
Hejsan på er. Hade en go vecka förra veckan. Tog ledigt då det vart hyffsat intensivt på jobbet veckorna innan. Gött. Så nu är jag pepp igen! Jag Softade hemma, fixade lite grejer, tvättade typ ALLA våra kläder, samt matta haha. Hade inte hunnit (eller ja... hunnit och hunnit, allt handlar om prioriteringar) sen efter vår roadtrip till Ungern... gött iaf. träffat mamma och hängt. Vart i Onsala. Jag och mamma passade min underbara brors-son Leo! Vart helt inne i min kreativitet vilket var väldigt skönt.. Ska verkligen försöka lägga ner mer av min energi på det och inte annat skräp. Helgen var kul. Hämtade Emelie och Viktor på flygplatsen, sen drog jag hem till dem för öl, vin, massa tjöt och hämtmat. Sen kom min kärlek och bror hans. Mysigt änna. Lördag drog jag, mamma, pappa, Mica o John till Borås för flyguppvisning! Superkul!! haha. Sen blev det att föra hos oss sen ut i skogen för lite bus med alla de finaste människorna <3

Idag jobbar jag. Dagen började molnigt men nu är det riktigt fint ute! Lite kemikalier i skyn bara men det är bara att nöja! Ikväll blir det bio med alla goa! September nu också. Ja herre min moder jord vad tiden rusar förbi!


Ojoj jaa... en lite inblick i livet mitt! Och fotona ovan är från paradiset i Ungern! Och snart blir det mer skoj!!!
 
LOVE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0