Ah mah gad

Drömmen. Jag, min rockring och nyfunnen vän
 
Hola. Sitter på kontoret. Jobbar samtidigt som jag lyssnar och kikar på intressanta videos på youtube. Nu om Chemtrails. Vuxna pålitliga forskare snackar i en timma. Sjukt jävla intressant. Inga finniga anarkister. Inga psykopater. Utan riktiga. vuxna, smarta människor snackar om chemtrails och allt där omkring. Japp kompisar det är bara att börja googla. Its out there. Älska ditt Internet. NYTTJA det. Så länge du har möjligheten.

Japp. Imorse hade vi en klarblå himmel, iaf på sina håll. Sen ser vi stora vita sträck. som ni blinda männiksor tror är "contrails".... Och som vanligt efter 30 min är hela himlen helt disig, som utspädd mjölk på himlen. Och ni tror fortfarande att det är vanlig vattenkristaller. Kom igen. Jag är obeskrivligt trött på alla trötta människor. Det är sorgligt och skrämmande att prata med vissa. Jag försöker att vara väldigt pedagogisk och bara skrapa på ytan, låta folk tänka själva. Inte hjärntvätta dem. Säga att, det finns där ute, det är bara några klick bort... Extremt enkelt. Det har aldrig varit så lätt att få tag i information som idag. Fine, i vissa länder och i alla länders media så censurarar de majoriteten av verkligheten. Så är det. Vi lever ett 1984 samhälle. Vi är redan där. MEN vi har (för det mesta, även här blockas videos och hemsidor i måånga länder runt om i världen) vårt Internet kvar. Så sätt dig ned och klicka dig fram. Jag kan med 99% säkerhet säga att ni inte kommer att fnysa åt mig. Kalla mig galen, jobbig eller det bästa - konspirationsteoretiker... eller LAT för att jag inte löser världsproblemen (ja, en sa faktiskt så till mig en gång) Ni kommer att FÖRSTÅ hur extremt invecklad och skitigt vårt "samhälle" är. Ni kommer definitivt vilja veta mer. Eller det hoppas jag iaf. För har man börjat lukta lite på det så är det extremt svårt att inte villja veta mer. Men om ni mot alla odds inte tycks fatta intresse så känner jag att ni kanske lika gärna kan ha det. Jag kan bli helt uppgiven ibland. Känna att jag nästan vill att saker ska hända så att ni kanske kanske kanske kunde förstå att jag menade allvar. Men vi kommer att komma dit. Jag lovar er. Men tills dess så kan vi ju göra ett försök. Men nu när jag skriver detta så inser jag att jag har suttit här och skrivit detta lite töntiga inlägg med 99% säkerhet helt i onödan. LOST CASE. Okej, gör vad ni vill. Allt jag kan säga nu är - Titta upp. Lär känna din himel och FÖRSTÅ VARFÖR. Fortsätt fråga dig själv VARFÖR.


AH MAH GAD. HAREGÖTT HAAAAAJ.
 
Två random videos, av oändligt många ansdra om ämnet. 
  http://www.youtube.com/watch?v=xDF_dAuZXnM 
http://www.youtube.com/watch?v=mcZaJEMsSwM

Kommentarer
Postat av: Ninetieskid

Alltså, drööööömbilen! Så himla fin

2013-11-30 @ 18:46:45
URL: http://ninetieskid.forme.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0