That day again...

full o gla Anna flumma i en smuttsig spegel nönstanns i Asien
 
Hej hopp. Nemen tjena snebena. Nu vart det ju fredag IGEN. haha... Det är inte okej hur fort tiden springer förbi. Japp. Idag tog jag sovmorgon. Urgött. Borstat och tvättat mitt hår för första gången sedan i måndags, Duktig flicka. Har märkt att det inte är min favvosyssla nu när jag har mina små korvar i håret. Orch liksom. Föredrar att lägga min tid på ballare sysslor. MEN jävvvlar vad najs det är med nytvättat samt borstat och lent hår. Japp. But still. Love my trassliga hår. MEN annarsrååå? Halvt trökväder blev najs väder som sedan återgick till supertrökväder. Trökigt. Igår vart det skumpa vid kanalen. Inte en kotte ute. Konstigt tänkte jag och K. Märkligt.... Vill folk inte bli fulla? pÅ eN tÅrsdag och kristus-whatever-dag !? Mäh?! Sen blev det drinkar och öl uppe hos A. Trevligt. Men nu måste jag gå och fixa och trixa lite. Vika kläder. Dansa skaka rumpan till svängigaste musiken och knäcka vätska. Ha en ypperligt najs fredag mina vänner. Tjarå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0