Rooftop rosé

Moi dricker rosé på EMs tak, njuter av solen och vyn över staden och hamninloppet.

Jahop. Fredagar verkar vara mina bloggdagar typ. Nu är det ju 2 veckor sedan jag skrev. J***vla ***** vad tiden går snabbt. Tror jag skriver det i varenda j*****vla inlägg men hallå eller? Det är ju inte okej att tiden försvinner ifrån oss i denna takten!!
 
Sitter och jobbar. Glor ut på vår himel och konstaterar att den inte är blå längre. Kemikalierna breder ut sig mer och mer för varje timme som går efter natten- och morgonens påhitt. Man tackar, man tackar. Igår vart det dock fint där uppe i skyn. Japp blå himel så långt ögat nådde. Najs va?
 
Imogon är det en lite speciell dag. 25 maj. March Against Monsanto. Stäng av platt-tvn och ut på gatorna latmaskar. Jag ska i vilket fall ut och stå upp för vad jag tycker och tänker. Det borde ni med, för ert eget bästa...
 

Jappjapp tänkte la bara säga tja och tjarå!
 
 
LOVE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0