En annan dag.

 
Grå dag idag. Regnit och trökigt. Men igår var det riktigt härligt väder. Varmaste dagen på året hittils. Så skönt. Jobb, lunch i solen, sen rosé och öl i parken.

Idag äre jobb. Börjar brinna lite i knutarna nu men det löser jag. Ikväll blir det att inta gymmet efter en månad hemma utan ett enda besök. Ä vad tänkte jag där? Fyfan. Inte okej nånstans. Verkligen katastrof. Aja det löser la sig det med. Sen blir det middag hos Henriette vilket nog blir riktigt mysigt som alltid. 

Annars då? Jaaaaarruuu. Det rullar på. Dagarna går skrämmande fort... Mycket i huvudet. Känns som om hjärnan ska smälla som en ballong snart. Når snart bristningsgränsen...Men jag har all rätt i världen att känna så. Men förutom detta lilla hjärn- och hjärtspöke så är det gött. Livet är gött. Men idag skulle jag helst vilja ligga sådär på en stor klippa i skogen bredvid min man. Ha musik som fyller hela skogen. Känna alla goa dofter och höra alla underbara ljud från djur och grönt som blandas med lugn, harmonisk basgång. Bli omfamnad av naturen. Ja. Det skulle jag vilja göra idag. Men det får bli en annan dag.


Nu ska jag fortsätta jobba. Lite te och musik på det. Hoppas ni mår prima. Tjarå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0