3

vackra Hoi An. Vietnam

Och så vart det den där fredagen igen. Japp. Idag är jag ungefär som en stor klump, ännu inte stekt, scrambled eggs i min hjärna och kropp. Hela jag är ett våldsamt omrört rått ägg. Känns ju kanske sådär ball tänker ni och tro mig ni är inte ensamna om den tanken. Jag tänker la ungefär i samma banor. Det suger. Rätt mycket med. Jobbigt läge tänker ni då. Ja fy helvete. Inge ball det inte. Life's a bitch and.....nanananana. Men nu ska vi inte hänga läpp. Himlen är sådär blå idag med och jag får väl vara lite svensson och glädjas åt det lilla. Helg. Ah. Najs. Men när man glädjs så åt helgen blir ju måndagen ett rent helvete. Varför mobba måndagar så? Vad har måndagen egentligen gjort för att förtjäna sådan diskriminering? För att svensson-jobbveckan börjar igen? För att vi går till våra jobb vi hatar? Jag hatar inte mitt jobb och det tackar jag mitt universum för. Men det tragiska är ju att större delen av denna planetens befolkning vandrar här på denna vackra jord och är allmänt jävla piss på sin tillvaro. Herregud vad sorgligt. Så waste of time om man får uttrycka sig så. Varför liksom? Varför inte bara sluta slösa bort sitt liv? Ah nä nu Anna nu ballar du ur. Nu saktar du ner. Okej. Nu ska jag inte klaga som en jävla kärring. Men dessa äggdagar är ju inte så jävla klockrena som andra dagar i livet. Deal with it kompis.

Okej bilderna har inte ett skit med att göra med vad jag mölar ur mig. Vet inte ens vad det är som knappas ner på tangentbordet... Orch liksom. Musik i lurarna och paperwork. Hejåhå. Ha en go helg då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0