In my mind I am free reconstructed.

en väldigt, väldigt glad Anna.
 
 
Hej kompisar.
 
Jag är stressad som ett fucking mongo. Huvudvärk säger jag bara. Nu orkar jag inte jobba mer. Nu får det faaaan vara slut. Jag har drängt mig själv i papper nu de senaste 3 veckorna. Nästan varje dag. Fy. Fan. Mina ögon är fyrkantiga. Jag är inne på slutspurten här nu men ändå så mycket kvar. Blubb. Blubb.
 
Men snart är det slut. Ja. Väldigt snart. Snart hoppar jag runt sådär glad som här ovan, hoppas jag. Om det ens är möjligt?! Joooorå! Okej nu fick jag mig en kaffe. Thank u universe!!!! Detta blir bra. Ja detta blir fan prima ballerina. Nu kör vi. Vila kan jag göra om 2 dagar.
 
KÄRLEK!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0