▼✧▲


 
 
Jag har ALLTID velat bo i en kojja i ett maffit träd. Jag kommer ihåg när man var liten och typ skulle skriva sagor och grejer i skolan eller måla något, då blev det om kojjor ibland och målade dem gjorde jag mer än gärna. Så vackert på alla sett. Jag vill verligen ha ett hus i ett träd. Alltså som ett riktigt hus med  badrum och kök. Ett sjukt modernt hus som smälter in i trädet. Ååååååh!!! Det hade ju vart helt underbart. Som en dröm. Snacka om att leva med naturen samtidigt som man bor och lever bekvämt i syn lya. Jag får ligga på K att bygga mig ett bo. haha.
 
 
Nu ska jag jobba vidare. Fredag idag och jag vill bli klart med allt innan helgen. Det är målet. Jag har massor av andra grejer att stå i så nu ska det ur världen :)
 
 
 
KÄRLEK
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0