2013


repris


Hej. Det var ett tag sedan. Nästan en månad. Har haft alldeles för mycket i hjärnan. Det har jag nu med dock men det löser ju sig. Eller asså jag måste ju lösa det. haha.

Ja. Då vart det ett nytt år alltså. Herrejävlar vad tiden går fort, som sagt. Men om man tänker tillbaka på olika saker man gjort under året så känns det ganska länge sedan ändå. Men man undrar vad man lägger sin tid på ibland. Alla dagar flyter samman vissa perioder. Men aja så jävla illa är det inte. Jag har det gött. Men nytt år och nya grejer på g. Hoppas detta året kommer bli bra. 2012 var underbart på många sätt men det hände fruktansvärda grejer som jag helst inte skulle vilja uppleva igen. Händelserikt år med många utflippada äventyr med många ännu mer utflippade vänner. Så det ljusa övervinner mörkret men det är knappt ibland känner jag. Men nytt år och sådär. Våren ligger framför oss med ännu mer äventyr. Ja. Det är mycket i mitt lilla huvud nu.
 
Så jag hoppas att alla ni har haft ett fint år och att 2013 blir ännu bättre. Skulle vilja tjöta på mer här känner jag men jag har faktiskt inte tiden på min sida. Så det fick bli ett litet tja och good luck!!  Nu ska jag fortsätta städa, jobba och dansa omvartannat.
 
Love A

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0