▲ 2012 - 456 ▲


Drack kaffe i fönstret med vårsolen i ansiktet <3

söndagsöl med mannen

smotti till frulle

förfest i mimmi



sjuk solnedgång

fikade med mamma<3


käkade förstamaj-lunch med Majsan! Det var jättttevarmt!!

gick på dagsfest i skogen

Jag och Krille tog in på spa dagen efter

Åkte till Köping och festade

Jag och min man hade mycket skojigheter för oss. Han överraskade mig tiiiidigt en söndagmorgon med att dra med mig till Danmark nångång runt här, Dock inga bilder på det. Men min man är ju bara så jävla bäst.

Hamnade på söndags-dags-fest i en annan skog....

det blir många kaffe vid kanalen....

poolen öppnade upp i Onsala!!

Myspys med öl och lite lekar i sanden vid Stora Enen.

Satt hemma själv i Onsala och trillade över denna. Jag dansade skiten ur mig och livslusten blommade.

Mös med våra grannar i Onsala

Åkte till Stockholm och emelllan blev det midsommarfirande i Köping!

Där träffade jag finaste Linda <3

och min man fyllde år<3
 
 
Hej på er. Hur mås det? Jag har vaknat på helt fel sida. Jävligt irriterande. Och nu är himlen helt täckt av massa gråa moln igen. Imorse var det ju klarblått. Vad händer? Knasigt... IAF så jobbas det på. Tiden går ju SOM SAGT jävligt FORT. Den liksom bara puff borta. Men det känns som om det kommer att gå vägen. Det hoppas vi på iaf. Och det där var litegranna av vad jag hade för mig under våren där förra året. Jaop. Men nu ska jag få all den här skiten ur världen. Krille är ledig i helgen (ja, ni vet ju att det inte händer överdrivet ofta) så vill bara bli klar med allt. Köttakötta!! Haregött.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0