▲ 2012 - 123 ▲



vi drog till Österike och härjade lite i backara och på afterski

köpte assnygga dojjor

Elin drog till Costa Rica och samma dag kom det typ en meter snö. Jag fotade fågel i Onsala och mådde trök.

flumma framför kameran

Drog till Stockholm

Skaffade körkort. Hade det i handen på 5 veckor.


Gick på disco.

Var på festivalplats-jakt.

Hela ganget drog till Frankfurt för mässa och öl. Våren hade anlänt och det var sååå vamt och gött. Hemma var det fortfarande 4 grader typ. Långt hår hade jag med. Har jag så långt nu?

Fikade med min Elin

Vart jävligt förbannad över ACTA. Är det fortfarande. Fuck them.
Målade mig själv.
 
Sitter på kontoret.n Gött att vara tillbaka faktiskt. Har varit i Val dIsère i en vecka men nu är det påt igen! Resan var jättebra! Mycket roliga backar, god öl och trevliga människor. Dock vart vi sjuka på många sätt och det sitter fortfarande kvar. Man kan ju fråga sig varför...... I think I know.
Men gick iaf igenom lite bilder från början av året. Och kom på den briljanta och orginella (not) idén att slänga ihop ett inlägg om året som vart. 2012. Och här har jag! Dock kanske det inte stämmer helt. +- nån månad... Dock verkar det som tre ganska så tråkiga månader. Men jag skriver ju typ 10% av vad jag gör här på bloggen så.... lite trökigt kanske. Man kanske ska ta och börja slänga upp lite mer? Det är ju så ball att gå tillbaka. Och man får väl hoppas att några av alla er tycker det är lite småsköj sådär.  AJA. Snöar gör det här. Gött. Mysigt är det. Men nu ska jag fortsätta kötta här. Lite mer kaffe och musik så blire fart påt! Ska fänimej slänga upp resterande månader. Se hur det ser ut. TJARÅ.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0