New stars and worlds are being created.

S.U.N
 
Tänkte bara kika in här och uppa er om att jag är i livet och lever som bara den. Har haft en underbar sommar och den är inte slut än. Är så galet taggad på allt som kommer. Vi kom precis hem från en lång roadtrip genom Europa. Vi stannade i de sora städerna Berlin, Prag och Budapest. Vi körde genom hela Tyskland, in Tjeckien, sedan genom Slovakien och tillslut in i Ungern. Vilken resa. Så oootrloligt vackert. Man blir alldeles hypnotiserad av alla berg och dalar. Alla solrosorfält och sjöar. Och hettan ska vi inte tala om. Det var så varmt. Helt underbart! Ut på Ungerska landet där det är ändlösa dalar med de slingrigaste och sämsta vägarna du kan tänka dig. Men hela denna färden är värt sitt mål. S.U.N Festival. Har inga ord. Det är paradiset på denna planeten. Hela dalen kokade av kärlek och energin flödade genom oss alla. Inget kan beskriva den atmosfären. Men alla som var där vet vad jag pratar om. Det är speciellt. Mer går inte att säga...

Livet är ljuvligt. Det finns hopp där ute. Min hjärna och mitt hjärta har aldrig bubblat så mycket av kreativitet och kärlek som den gör nu. Tack alla underbara själar.
 
 
Hoppas ni mår fint och att sommaren tar er med storm <3
 

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0