Mojitos till frukost.

Vi hade vart uppe i utsiktstornet och virrade bort oss lite på vägen ner till stan. Men ack så bra det blev!
 
Tjäna. Kötta på jobbet med kaffe i högsta hugg. Japp. Så säreut. Men sköjjigt ändå. Det dampas nere på lagret till Mammas nya kille. Det har dock varit ett överflöd av Lacken denna sommar. Helt utspårat och underbart.
 
Vad tycker ni? Jag tycker allt att jag börjar känna att hösten är på ingång. På morgonen speciellt. Lite sådär friskt i luften. Jag tycker det är okej att den kommer. Jag gillar höst. Men sen om några månader kommer jag sitta här och skriva hurvida jag hatar detta landet med dess klimat och att jag inte fattar att alla mänskliga väsen på denna planeten inte bor i trähyddor på stranden i Karibien? Surfar? Fiskar sin egna fisk? Lagar den över öppen eld?  Odlar egen industrihampa som man syr sina hängmattor med? Dricker mojitos till frukost? Klättrar efter koksnötter? Bygger sandslott och dansar till underbar musik vilken tid på dygnet man vill?...... As usual....

Fotona är från underbara Prag. Vilken stad. Så vacker och så jädrans rolig. Vi stannade till där två gånger under resan. Kommer lätt dra dit igen med min man. Lätt.
 
Nope nope. Back to worrrrrk. I eftermiddag blir det häng med mammi. Göra stan.
 
LOVE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0