Greeeeeeeen <3

S.U.N

Hej fredag. Trevligt. Festligt änna. Jobbar på. Har ett gött, späckat schema här på kontoret. Najs.
 
Idag är en glad dag. Förutom att jag allt på kontoret går liksom fel idag. Det började med att jag spillde ut mitt efterlängtade morgonkaffe på en hyffsat stor hög med papper. Japp... hehe. meeen WHATEVER. Vart mest ledsen över kaffet mitt. Det löser saj. Men som sagt. Det är en glad dag idag. Denna lilla fredag har vi längtat efter ska ni veta. Hallelujah moment liksom!
 
Annars så tycker jag att ni ska ha en geeoooo helg kompisar. Kramas mer så ska ni se att allt löser saj!
Okej soldansen. NU. allihopa ska med så så upp o hoppa.
 
 
LOVE n LIGHT !
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas du har haft en bra dag! :)

2013-08-12 @ 23:15:32
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Fan vad lovely det ser ut - vart är det?

Svar: Det är på en festival ute på den Ungerska landsbygden. Magisk plats :)
freeandperfect.blogg.se

2013-08-14 @ 21:57:01
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0