FRIDAY FRIDAY !!!

vi hittade ett jättemysigt litet vattenpipekafé mitt bland alla små gränder i Prag. underbart.

It's FRIDAY, FRIDAY!11!!
Gotta get down on FRIDAY!!!1!!
Everybody's lookin' forward to the weekend, weekend!!1!! // R.B
 
Godmorgon kära ni! Idag kickade vi i framsätet påväg till jobbet. Jädra härj asså.
Trökväder idag men skit i det. Ska ändå sitta här hela dagen. Jobba på bah! Kaffe. Frulle så är vi hemma. Men asså sheeeet. Vart tog augusti vägen? Juli?? Juni??? Buhuuu... helt gaaalet hur denna sommaren bara försvunnit. Måste typ sätta mig ner och skriva ner allt jag gjort för att jag ska fatta att jag faktiskt haft en sommar haha. När man väl tänker efter så förstår man ju att man har haft fullt upp med roligheter. Det gäller bara att minnas allt haha. Så papper o penna o glo igenom mobil-fotona så ska vi nog se att jag har haft en grymt rolig sommar. haha... Nej nu jävlar köttar vi. IT'S FRIDAY!!!


LOVE LOVE LOVE !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0