Mina dagar och ingen annans.

Hoi An, Vietnam

Hej. Sitter på kontoret. Är megatrött efter gårdagens spontanfylla. Jaja. Asnajs hade vi det iaf. Sen var det möte om viktiga saker. Om sommarsaker. Känns grymt. Spännande. Längtar som fan.

Fredag igen. Här i verkliga livet måste man ju tydligen hålla reda på sånt. Komigen kompisar fredag idag, det är okej att festa till det nu! TUR! äh fuck off. Fredag varje dag. Eller inte ens det.
Som jag sagt förut. Tänker inte ruta in mig. Det är bara nuet.
Tar det som det kommer. Flyter med. Gör det så jag vill ha det. Lever det som jag vill.
Lever mina dagar och ingen annans. Wop. 

Men nu har jag gjort mitt för idag. Checkar ut och joinar solen. Japp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0