M.







Bilder från Madrid när vi var där i somras. Och jag vet inte heller vad jag gör på näst sista bilden, typ påväg att springa fram och krama trädet eller nåt... Hade iof inte vart nåt konstigt...


Hej. Vart ett tag sedan jag var inne här... Ibland har man bara inte lust. Eller tid. Jag har liksom haft fullt upp med att leva mitt riktiga liv och inte ett liv framför datorn. Så den har fått vara avstängd nu i snart en vecka. Men idag jobbar jag. Vi var ju i Stockholm från i torsdags och vi åkte hem igår. Så najs har vi haft det. K har jobbat i globen och jag har hängt med syrran! Mysiga kvällar med Emelie och Viktor, fest i Köping, stros och öl på stan med mitt hjärta, mer öl, Vin, Sangaria och tapas på söder med Em och V. Har varit superkul att umgås med dem dessa dagar. Men nu är vi hemma igen. Men snart bär det av igen.
 
Är sjukligt trött idag. Eller jag vet inte om det är faktisk trötthet eller att jag bara är otaggad. Otaggad tror jag. Då blir jag trött.....
 
Vill bara koka te, tända ljus, höra hur det spöregnar ute, lägga mig i min stoora soffa och läsa min bok jag började med igår (förövrigt hade jag kokat te, tänt ljus, det regnade och jag låg nerbäddad i min soffa och läste.....) som är sjukt bra än så länge. Alla. Alltså. ALLA borde ta och läsa den.
 
 
Jaojao. Skit samma. Vi hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0