...



Okej. Idag mår jag riktigt kasst. Mår illa och är yr hela tiden. Orkar liksom inte titta på saker som rör sig. Har ont i ögonen. Svider och kliar. Sov riktigt dåligt inatt. Allt känns liksom rätt jobbigt just nu. Ska ta och koka te och lägga mig på soffan och vila men jag måste försöka "rycka upp" mig själv men satan vad svårt det är. Har ingen ork till det. Kanske ska försöka låta det vara. Låta det ta sin tid.....Vill bara vara glad. Jag vill att alla ska vara glada och lyckliga.... Vädret idag är riktigt jämngrått. Precis som mitt humör. Fast jag har även dessa åskmolnen i kroppen. I hjärnan. I hjärtat. Det är svårt att vara glad. Skratta och le. Det tar emot. Och när jag väl skrattar eller ler så är det oftast krystat eller för att det blir för mycket. Trötthet. Absurt.
 
 
När allt är såhär är jag så otroligt tacksam över att jag har det jobbet jag har. Att jag har det liv jag har. Annars skulle jag gå under. Jag vill sköta mig själv och det gör jag nu.

 
Nej. Nu säger jag hejdå. Ta hand om er.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Plinda

babe <3

2012-09-27 @ 21:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0