so it goes.


moi

Nämen tjena. Läget då? Här rullar det på. Känner mig lite schizo som alltid men vafän. så är äre. Det händer saker som får mig att bah explodera v lycka inmombords. Längtan och förväntan får mig att jobba på. Det går bra nu kan man väl säga. Rastlös själ har vi här men det botar vi. Det vet jag. 

För nån månad sedan så sorterade K masssssssaaa foton vi hade och sådär. Så nu hittade jag våra Fusionbilder. Så jag tog en liten nostalgitripp och maaah underbart. Såååå härliga festivalfoton. Har ju inte visat ett shittt därifrån här på blöggen men tänkte efter och insåg att jag faktiskt är glad över det. Så det fick bli en liten repris! rastlöstjej.se goes festivalsugentjej.se. Jaop typ så.

Helg igen. Det är ju alltid trevligt liksom. Nu ska jag hoppa lite mer i soffan till bästa musiken och sedan blire ett litet skutt ut i kylan och ner på stan. Haregott.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0