((▲))


Hej. Hur fungerar livet? Jag sitter i min Quasimodo-pose och dricker smotti med yogurt, färsk mango, banan, hallon och blåbär. Äh typ såhääääääääär gott. Tvättar gör jag med. Eller ja, tvättmaskinerna tvättar dårå. Musik såklart. Ja, det viktiga elementet i livet. Tisdag. Veckans trökigaste dag. Men det blir bra. Det löser sig. Men detta med veckodagar. Why? Allt är så jävla rutigt. Strukturerat. Inte direkt att man tar dagen för vad den är utan bah. Helvete Lars-Olof nu är det tisdag igen. Fän va jöbbigt. Istället för att bara se dagen och ljuset i nuet.(hej flummtanten) Inga förutfattade meningar om dagen. Inga känslor packeterade i någon jävla ruta. Fredag hela veckan liksom. Ja. Äh är ni med mig eller?
 
 
Annars då? Jo. Jag blev faster på nytt förra onsdagen!! Typ SÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄRR GLAD!!!!! En liten prins kom till livet. Ni som känner Nellie, ja hon blev storasyster :D
 
 
Nej. Nu fåre vara nog. Nu måste jag lyfta på arlse mitt.
P.S Är ni trötta på festivalfoton? To bad then. För de e icke jeg!
 
 
LOVE!
 
 

Kommentarer
Postat av: Melina

Gott det lät med smoothie!

2012-11-20 @ 17:00:23
URL: http://stenso.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0