Don't gain the world and lose your soul, wisdom is better than silver or gold.



"Don't gain the world and lose your soul, wisdom is better than silver or gold"

Hej där. Knallar det på eller? Ja. Det gör väl det. Sitter på kontoret och fixar. Skönt faktiskt. Jobba. Bah ner med all energi i papper. Ingen tid till något annat i hjärnan direkt. Eller. Ja. Alla överlyckliga över nattens händelse eller? Haaaa... wtf liksom. Folk är så jävla blinda att jag blir spyfärdig. Nä ärligt jag vet fan inte vad jag ska säga. Tappat lusten att tjöta med folk med en synvinkel på 1 grad. Blinda jävlar. Baha. Fast egentligen tror jag inte att ni är så blinda. Ni är bara jääävligt ointresserade av ert eget hem och vad som händer här. Låter kanske flummigt. Eller vad är flummigt? När man tänker en extra tanke och bryr sig om andra individer? Ja, vissa tycker ju tydligen det. Men jag antar att alla är olika och har lika olika prioriteringar här i livet så att säga men när man inte ens orkar lägga 1 % av sin energi på att lyssna, bara sitta och lyssna då är något allvarligt fel enligt mig. Men som sagt. Ert val. Era liv. Så nu ska jag hålla käften. Kul att kika in och säga tja och skälla lite. Känns genast bättre. DANKE!!! Ni bah: Äh dah. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! fin blogg och fin bild! :)

2012-11-17 @ 17:18:00
URL: http://www.appelberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0