We both know what memories can bring. They bring diamonds and rust.












läste vecko revyn innan min grej i måndags punkt punkt punkt. Finaly.


Lite av slutet av förra veckan. Mycket av det goda fick jag. Semestrer. Så sjuukt najs. Solat, badat, druckit ö, vin, champagne, grillat, dansat runt till alldeles för hög musik vid poolen, tittat på grym dokumentär och bara varit!!! I måndags var det dock inte semester. Jag upplevde en av de mest smärtsamma procedurer någonsin i mitt liv. Som varade i 20-25 min. Ja. Vad det var behöver jag inte skriva här men ja, vi kan säga såhär (ni som känner mig vet att detta är en big deal) jag fick varm choklad efteråt för att "hämta" mig. Ja. Det var inte trevligt. LÄTT topp 3 i smärtor i mitt liv. Blindtarm och "biverkningar" av hostmedicin delar dessa platser.


Men nu mår jag braaaa.


Sitter och jobbar nu! Dricker kaffe och njuter av det vackra vädret utanför! Underbart juu!!!! Inte ett moln i sikte - nu i alla fall!!! Haha, vi är ju trots allt i gbg, allt kan hända vädermässigt!

 

Pöss till er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0