13:13




Sitter på mitt golv i mitt rum i Onsala. Sjukt nöjd med läget. Att vara inomhus och bara mysa. Jag har ägnat denna dag åt att måla. Har inte gjort det på flera månader så nu var det dags. Kunde inte vänta mer. Har sjukt mycket inspiration just nu. Låg jättelänge igårkväll i min bästa säng och tänkte på hur jag ville måla. Underbart. Så nu spelas grym musik. Kaffe dricks och färgen flödar. HAHA. Grymt.

Har ju inte skrivit på snart en vecka typ va? Hade i vilket fall en grym helg uppe i Köping med Krille, Emelie, Viktor och Micke och massa andra goa folks! Det var sjukt intensivt men satan vad kul vi hade. Som alltid.


Vad vankas denna helg då? Inte den blekaste. Inte missat något nu va?? Iof är det bara onsdag.



Yeeeeeye. Hare gott nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0