Rubrik



jag på hotellrummet på Sankt Jörgen

 

 

Jag sitter och jobbar. Känner mig så trött. Men rätt nöjd med jobbet! Så känns ändå skönt. Är hungriiiiiggg. Och jag vet inte vad jag ska skriva. Massa skit? Babbla lite.


Vi åkte nere till Onsala igår eftermiddag och monterade upp högtalar ute vid poolen!!! Feeeessssttt!!!! Vi drack öl, spela goooo musik och njöt av solen!!!! Kommer bli hur gött som helst i sommar.

 

Nu ska jag jaga efter ett mellanmål haha. Lunch vet man aldrig när det blir av på detta företag. Bäst att vara förberdd på svält. höhö. Ha en gooo tisdag!

 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Finaste!!! Kommer ni till the big town Köping till helgen ella??? Pusss

2012-05-08 @ 16:10:12
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0