/bed/




Tja! Jag sitter i sängen och glor på Efter Tio. Rätt bra idag! Tycker moi.

 

Dock lite ångest på att jag fortfarande befinner mig i sängen. Men försöker skaka av mig det. Bara onödigt. Men ska hoppa ur snart och städa. Stökigt hem ja.  Sen in och jobba.

Humöret är bra idag. Än så länge. Haha. Ja. Det svänger fort ibland.

 

Annars då. Vad händer i veckan? I livet? Rastlös Anna. Är sugen på att ta Audin och köra söder ut. Kanske hoppa på någon färja och fortsätta mot Berlin? Amsterdam? Eller kanske nöja sig med Köpenhamn? Tuboooorg.  Ja. Bara en liten "utflykt" liksom. Någon som är på eller?

 

Yeh yeeeeh. Nu ska jag göra något av denna dag. Lite musik så är vi på G. Lite mer te? Still out off kaffe.


Ha en najs dag då! Bye!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0