And I know and I know...



moi nu


Sitter hemma i soffan. Njuter av solen utanför. Väntar på Krille. Smuttar på en öl och spelar Pearl Jam - Yellow Ledbetter med förtjänande volym. För. Jävla. Bra.

 

Jag tog en prommis hem från stan (som alltid) men en annan väg, förbi Ullevi och längs kanalen vid Gårda. Brukar inte gå där förutom när vi ska på bio då. Sjukt fint och sicka dofter. Sommer mina vänner. Sommaren är tamigfan HÄR!!!!!!! Jag har myst med mamma och hennes två vänninor på stan med lucnh och grejer. Jag trivs i vuxet sällskap. Haha. Serri. Ikväll vankas det öl på stan och sedan får vi se!! Har lite småplaner. Inget spikat dock.

Igår var vårt finbesök här och guuuuuud vad trevligt och roligt det var att träffa människan i fråga!!! Hoppas på mer sånt!!!!

 


ALL KÄRLEK TILL ER!!!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0