Morgontankar.







Jag hade tråkigt igår. Och helt snurrig i bollen som jag var, fick jag försöka förmedla ett litet budskap till mig själv. Kan behövas. Just nu är mitt lilla huvud på gränsen till total kollaps. Och dagen har bara börjat.



( Ni kanske är trött på att jag "klagar" eller ja snarare berättar (antyder) hur fan jag känner mig inombord, i magen och huvudet? istället för att vara någon jävla "glad" och "pigg" tjej som ska genom någon falsk fasad pigga upp andra, som inte har den egna förmågan att underhålla sig själva? Jag är ingen jävla cirkus som ska slänga på någon mask och försöka vara uppmuntrande. Nej, är jag arg. Är jag arg. Är jag ledsen. Är jag ledsen. Är jag glad. Ja, då är jag glad. Så ni som kanske sitter där på vagnen etc, bakom era jävla Iphones och tycker att jag "klagar" kan ju ge fan i att läsa. Gå in på alla dessa skitbloggar och läs om senaste "skvallret" eller senaste inköpta skitväskan istället... Ni kanske får ut mer av det? Tragiskt. Nej. Blir sjukt lack på alla dessa människor som förväntar sig att bli hettsmatade med "underhållande skräp" i from av falskhet. Sen när fick man inte vara ärlig? Och liksom skriva om vad man egentligen tycker och tänker? Hur man mår? Nej då får man skit för det. Folk måste vara falska för att "komma någonstanns". Sjukt. Vill folk ha massa falska personer att se upp till? Knäppt. Men det sjuka är ju att det är alla läsare som efterfrågar detta... Ingen kan ju för en sekund inte fatta att alla INTE är så där jävla lyckliga som de ser ut att vara? Helt ärligt? Jag tycker att det är 100 gånger intressantera/roligare att läsa om någon som skriver "från hjärtat" även om personen i fråga spyr ut deprimerande meningar. Ne fy satan. Mer ärlighet till världen..... de la bloggvärld. )

 

HAHA. Vad hände här? Bara lite morgontankar.... Håller ni med, är det ju ttrevligt. Om inte. Skiter jag i det.

 

Nu ska jag dricka mitt kaffe och jobba :) Känner mig rätt pepp idag ändå. Men som sagt. Mitt huvud skulle behöva en liten powernap i form av 5 års semester ;) Hö...

 

LOVE

 

 


Kommentarer
Postat av: e'

Hej. Du är bra. Hejdå.

2012-03-06 @ 10:38:43
Postat av: Jennööööä

Du är min idol Anna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-06 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0