Yee.


 

Ligger i sängen. GloR Adam Live. Idag vaknade jag upp pigg och glad. Hängde sedan hela dagen med mamma. Lunch och kaffe inne i stan. Sedan fick jag bli med ett till par jeans. Jag frågade om de töjde sig. Det gjorde de tydligen. En storlek. Så jag slog till på en mindre självklart. Och när jag kommer hem så sitter de jättelöst...? Hm. Alla dessa jävla storlekar. Ibalnd får jag till och med gå up till 28... Och nu måste jag gå tillbaka och byta till 24... Man kan ju lika gärna SKITA i dessa jävla storlekar. Inte sant? Fuck off.



Nu kom min man.
Och han har med sig thai. Gött. Bästa mannen. Så ikväll blir det myyyysskväll. Och imorgon ska jag iväg på en grej som tydligen är jävligt ball. Ska bli kul. Och sedan är det helg. IGEN. Stööört. Vad dessa veckor bara försvinner typ. Livet. Aja. Thats life. Men helgen är ändå varmt, varmt välkommen.

 


Nope. Ha en go kväll.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0