Last days.



moi



Hola alla tapasbarn!!

 

Haft en najs vecka och helg!!! I torsdags vankades det öl och grejer på lite olika ställen med E och sedan käk på Tranquilo! I fredags blev det en behövlig myskväll med min kärlek. Lördag, städ och förfest hos oss. Och världens bästa suprise!!!!! Helt plötsligt ringer det på från porten och någon vill in. Och Krille säger något i stil som "hemligt lösenord" "all makt åt Tengil(stavas?)" Och ja bah.. aja, det är väl någon polare typ... Och så sätter jag mig i vardagsrummet igen med de andra och helt plötsligt springer Emelie och Viktor in och vrålar. Jag blev såå jävla GLAD!!!!!! BÄSTA! Hahaha. De hade bara spontant bestämt sig för att dra ner till gbg från sthlm sådär kl 12 på dan på lördagen. HAHA. MER SÅNT!!!! Och så flög de hem på söndagen då, dagen efter.


Vi gick ut allihopa, Linda var nere från sthlm också med sin man! UNDERBART att träffa henne. Det blev en runda på Avenyn. Hehe. Det var ett tag sedan. Och ännu en gång slår det mig att det inte riktigt är my cup of tea. Men hade riktigt kul! Och avslutade "som vanligt" på peacock... Och det var kul. I söndags mådde jag dessvärre SKIT. My god vad bakis jag var. Seriöst. Fy. Fan. I fortsättningen håller jag mig till min öl. Inga shots här inte! Haha. Igår däremot mådde jag primadonna! Först ett litet ärende sedan mötte jag upp Emma och luncha med henne i solen. Vi satt där säkert i tre timmar och bara göttade och lapade D-vitamin. Sedan blev det öl!! Och Krille slutade tidigt(!) och kom in till oss och vi drog och käkade och sedan bio! Gött.


Ja... haha. Där har ni mina senaste dagar. Vafan liksom? Why? Aja. Nu jobbas det. Ha en najs dag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0