O



Hola!

 

Är hemma och tvättar. Kul kul. Men så bilre ibland änna. Så jag värvar tvättar med datorn för att få gjort lite skit innan vi drar imorgon... Och i Halmstad har jag redan varit... Ska försöka hinna ner på stan. Vill ha en grej.

 

Schiiiiiiiittt vad fint väder det var igår när vi körde ner till Malmö. Eller rättare sagt typ på udden av Sverige. Hehe. Åååååh! Det var underbartatt cruuuuisa (stavas?) längs de torra goa vägarna med den BÄSTA musiken spelandes högt!!! Jag ville typ bara fortsäta ner mot danskelandet och vidare ner mot kontinenten och bara flumma. Men vi får väl se i sommar ;) Men det var iaf sjukt vackert där vi höll till igår kväll. Sicken solnedgång!

 


Nej faaan. Nu måste jag ta tag i mig själv. Trök men nödvändigt.... Blä måsten är inge ball.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0