Mornin bed.




our bed by me


Vilken härlig morgon. Huvudet känns lätt. En ovan kännsla såhär på lördag förmiddag. Filen i magen och kaffet tar jag mig timmar på att dricka. Sedan tvn gick på någon gång runt 8 (?) så har jag legat kvar i sängen och slöglott tv. Bra tv. Om Burmas "glömda folk" i ett av världens mest oåtkomliga område! Spännande som fän. Men nu tänkte jag dricka upp mitt kaffe och gå loss på volymreglaget och haffa dammsugaren. Nu ska det bli fint! Heeeehe. Och vill ju hinna ut en stund i vårvädret!!

 

I eftermiddag/kväll ska jag och Kristoffer förska hinna till en grej! Hoppas! Så kul hade det varit. Kan kanske berätta mer om det imon eller senare. Ifall vi kommmer dit. Och ikväll är det fest. Gööött.

 

 

Ha en en grym dag i solen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0