Jeje is home.



nice colors!


Världens bästaste underbaraste Elin är hemma! Imorse kom hon utluffsande på flygplatsen efter en lång flygresa från Australien!! Jag, mamma och hennes Jacob stod där och mötte henne! Underbart härlig såg hon ut!!!! Riktigt gött backpacker-sliten! Underbart! Med ny piercing och några roliga dredds och grejer. Och sjukt solblekt hår! Gillas starkt av moi!!!! Saknat henne har jag som bara den. Nu känns det inte lika tomt längre. Hennes närhet känns. Som jag sa till henne för några veckor sedan  "Det känns som om du är på andra sidan jorden.... Vilket du är..."


Idag längtar jag till Fredag. Som fan med. Vill liksom att denna vecka ska flyga förbi lite sådär AS-SNABBT. Gärna ännu snabbare. Yes.... Najjj nu ska jag bannemej göra kaffe!!! Känner mig tröttis.


Shooooobrreeeeeee !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0