F.



!!!!!!


Är kanon-trött!!!!! Helt slut i min kropp. Det sket sig i tvättstugan. Jävla centrifug alltså. Så jag Anna, inte direkt tjejen som är känd för att ha starka händer och handleder..... får stå och vrida ut varenda(!!!!!) liten tröjja, linne, tjocktröjja, handduk, kallingar.... Ja ni fattar. Sånt man tvättar... FÖR HAND i ISKALLT!! alltså ISKALLT vatten!!! Ja nu låter väl jag som värsta bortskämda skitungen här men fan det gjorde ont i mina handleder!!! De är pajj sen tidigare... sååå jag är rätt mör nu... blev ju som ett liiitet pass på gymmet fan! Hahaha. Är trött nu.

Men packad och klar. Gööött. Imorgon blir det till att hoppa ur sängen tidigt för att hinna ett sista race på kontoret innan vi drar till flygplatsen... Nu ska jag hoppa i sängen min. Längtar efter den. Reeeena lakan med.. haha... Ä.

 

Ses i wienerschnitzel-landet !!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0