Bita ihop.




 

Idag drömmer jag mig bort. Jag har, som jag informerat min man om, att jag har menshumör idag. Alla brudar fattar vad jag menar. Upp. Ner. Upp. Ner. Väldigt mycket upp.... Väldigt mycket ner. Wuah.... Men majoriteten av upp. Hehe... Jobbar iaf. Dricker kaffe och har precis varit ute med Kristoffer på lite leveranser m.m. och sett en cykel köra in i en öppnandes(?) bildörr. Han hade ingen hjälm. Dock reflexväst. Hur missar man en sådan? Han flög cirkus 3 meter. Dog gjorde han inte. Lite skakis bah.

 

Yeye. Vill ha en såndär bil här över. Har varit min dröm sedan jag såg en hippie för första gången för 80 år sedan. Ska. Ha. En. Bah är så vah. Höhö. Och den ska se ut ungefär sådär. Så ska jag segla den över Atlanten och sedan ska jag flumma mig igenom det där pantade landet med 50 stater. Ja. Precis. Sedan kör vi söder ut. Jag och min man. I vår bil.

 

 

Men nu ska jag bita ihop och jobba på. Haregötthaj.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0