Alvesta.









Igår far vi till ett litet men fruktansvärt vackert landskap i Småland. Vi var där i somras också och det var jättekul att komma tillbaka! I sommar vankas det festival på denna plats och det var just därför vi var där. Det var jag, Krille och tre sköna killar till som var på några möten och det var väldigt givande för våra arrangörer. De, och jag, är stört taggade!!

 

Idag fixar och donar jag lite. Tiden räcker dock absolut inte till, vilket är lite jobbigt. Om några timmar drar vi, jag och K, till Malmö för en rolig grej och är där under kvällen men sedan hem igen. Sen imorgon ska jag till Halmstad och på onsdag vankas det Tysklandresa!!! Ska bli oootroligt kul och gött att komma bort i några dagar!! Men nu ska jag skynda på lite. Måste ner på stan och fixa en grej med. Hej stress!

 

 

Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0