//saturday//







Hej hopp lördag!!! Härligt med helg. Kristoffer hade lite sovmorgon idag!! Inte många gånger han får det på en lördag! Skönt var det.

Igår var jag mamma och Elin hos fina mormor på lunch och jordgubbar och kaffe! Vi satt ute på hennes stoora balkong och njöt av det varma vädret. Märkligt väder igår. Riktigt varmt, men ingen sol knappt!! Det var väldigt mysigt :) Sedan tog jag en prommis in till stan och köpte lite nödvändigheter. Efter det strosade jag tillbaka till systemet där det var så mycket folk! Köerna gick genom hela butiken och runt... Och påsarna tog slut, så efter systemet så handlade jag på ica focus och det stod en kile bakom och han köpte två plastpåsar.... och kassörskan frågade varför och han berättade att påsarna var slut på systemet. Haha. Sköjjj!!! Och mitt i all den stressen de anställde på systembolaget hade så kommer det en gubbe när jag ska betala och ska lämna tillbaka två flaskor vin och en box.... Hon i kassan blev riktigt irriterad och sa att det funkar inte att komma vid denna tiden (klockan var strax efter 18) en fredag!!!! Han bah "mjaaa då ska vi se hur mycket jag får för det här" Gubbjävel asså. Ibland blir man lack. Det var liksom 30 meter kö. Minst. Idiot. haha


Jaja. Jag dricker te och ska börja städa nu. Tänkte jag. Sen kanske ta mig ut till jobbet eller gå en sväng. Har inga planer idag så får se. Hare gööötttt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0