[[]]



Hej. Vandrade lite på stan denna eftermiddag. Det var skönt. En kaffe, sol och bara strosa. Det är jag bra på.

 

Snart kommer mannen hem. Medans jag väntar har jag städat litegranna, knäckt en öl och tände en rökelse. Spelar lite go musik och bara njuter. Livet är gött ändå. Och idag träffade jag på en väldigt fin flicka på stan som jag inte träffat på år och dar. Vendela! Om jag blev glad av att se henne!!

 

Igår passade jag min fiiiina brorsdotter Nellie! Vi spelade spel, gjorde trolldeg åt tacos och sen drack jag lite vin och tjötade med Pernilla som har en liten liten pojk i magen!!! Nellie blir storasyster snart!!

 

Vad händer annars ikväll då? Dont know. Vi har lite olika alternativ. Så vi får se.

 

Mtachen igår. haha. Fyfan vad kul det var! Vi hamnade på en pubb med tusen andra goooooa människor, svenskar och engelsmän! De vrålade första målet men jävlar vad vi vrålade och skrek när vi kickade in bollen i mål. Killen framför mig hade precis beställt en öl när första målet kom och haha ja, det var ju inte så mycket kvar av ölen i det glaset sen. Det var på oss alla! Jag hamnade på knä på marken en gång för att det var så jävla spännande!!!! ÅÅÅÅÅÅH att vi inte vann! Men jävlar vad de kämpade så jag är glad ändå!!! :)

 

Ha en supergo kväll folks!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0