/sthlm/










sthlm. söder, Emelie smultron, moi, Linda


Hej mina små vänner. Jobb nu men idag fick jag sovmorgon! Wiie. Kristoffers fina mor var här för en stund sedan. Hon hade med sig massor av goda saker, bröd, ost och salami!! Plus kaffe. Mysigt!!


Igår fyllde min man år!!! 27 år! Så på kvällen var det grillning med olika burgare, kött, vegetarisk och lax-burgare! Mummmss. Sen tårta! Och självkalrt bjöds det på Champagne och vin! ;) Väldigt trevligt!!



Bilderna är från Stockholm förra veckan. Jag drog upp dit hyffsat spontant för jobb. Så jag tog Mimmi och ba körde! Skitkul att komma upp då Emelie precis den dagen gått på semester!! Så vi drack rosé och glodde matchen, gick på stan och mööös på söder. Sedan mötte vi upp Linda som bor i sthlm och drack lite mer rosé! Skitkul att träffa henne!!!!

Efter ett par dar där blev det ett till litet spontant äventyr! Nämligen Midsommarfirande ute i Köpings skogar!! Sjjuuuuukt kul som vanligt i den lilla stan.



Jag är inte sugen på att jobba idag. Haha. Blä hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0